SEO: Słowa kluczowe

Warto wybrać odpowiednie słowa kluczowe.

Dobre 'słowo kluczowe’, to fraza która pomoże skierować możliwie dużo ruchu dobrej jakości na twoją stronę  w jak najniższej cenie.

Do tego porzebujemy wiedzieć:

  • Ile tak naprawdę osób wyszukuje daną frazę.
  • Jak duża jest konkurencja.
  • Jakie są podobne frazy.
Reklama
Reklama

Tak się składa, że Google żyje ze sprzedaży reklam.

Google w usłudze Google AdWords (Ads) oferuje bardzo fajne narzędzie: Planer słów kluzowych.

Google udostępna też ciekawe narzędzie do śledzenia trendów Google Trends.

Planer słów kluczowych

Po zalogowaniu się do panelu google adwords, dostępne jest narzędzie (za darmo) „planer słów kluczowych”.
Dzięki któremu dowiesz się czego ludzie szukaja w sieci.

Usługa Google Adwords przyda Ci się również jeśli nawet nie palnujesz płacić.
By klient mógł wybrać odpowiednie słowa kluczowe musi mieć narzędzia pokazujace np. lle osób wyszukuje dane słowo, jaka jest konkurencja w przypadku danego słowa. Google potrafi podopowiedzieć podobne słowa lub frazy.

wcześniej AdWords, teraz Ads. 

 

 

Dla frazy „park rozrywki” – Google proponuje mi zupełnie inne frazy kluczowe.

 

Tych narzedzi możesz użyć przy planowaniu artykułów pod kątem SEO! Nie tylko przy płatnych reklamach Google Ads.

Gdy już wiesz czego ludzie szukają, warto stworzyć stronę, która odpowie na ich pytanie.

Stronę która używa odpowiednich fraz (ale pamiętaj, bez przeginania).

Reklama

Google Trends

Tak samo jak Google Trends.

 

Widać, że fraza park rozrywki cieszy się największą popluarnością między kwietniem a wrześniem.

 

Cykliczność co rok się powtarza.

 

Reklama

Kombinowana treść?

Nie kombinuje.

SEO: Kombinowanie?

Nie kombinuj z treścią. Systemy analizujące treść, zdjęcia etc są coraz lepsze. Pewnego dnia możesz pożałować.

 

Ciekawe? Newsletter?

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze