Transmisje na żywo (streaming online)
YouTube
Najpierw musisz włączyć możliwość transmisji na żywo na YT.
Wejdź na: https://www.youtube.com/features
Włącz transmisję na żywo i przejdź przez weryfikację (Google wyśle SMS lub zadzwoni automatyczny system weryfikacyjny z kodem)

Po aktywacji, aplikacje do transmisji na żywo zaczną działać.
Czym nagrywać?
CameraFi Live
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vaultmicro.camerafi.live
U mnie działa 🙂 I nie żąda zbyt wielu uprawnień.
Aplikacja wspiera:
- YouTube
- uStream
- Wowza
- własny RTSP
- własny RTMP
Daje to duże możliwości.
Dzięki wsparciu dla własnych serwerów, można np. nagrywać wydarzenie z kilku telefonów.
Na komputerze zaś będziesz mógł wybrać którą kamerę aktualnie mają widzieć widzowie.
Można pokazać nawet więcej niż jedną kamerę jednocześnie (np. obraz z kamery prowadzącego i obok slajd z komputera).
Do tego użył bym Serwera RTMP (wystarczy zainstalować ngnix + kilka linijek konfiguracji)
Open Broadcaster Studio (OBS) – do zarządzania strumieniami i transmisji nagrana na np. YouTube.
szybkie łącze
W różnych miejscach szybkość łącza może być różna.
Niektóre łącza mogą być asymetryczne (szybciej pobierasz niż wysyłasz).
Tworząc transmisję na żywo, będziemy wysyłać dużą ilość danych!
Dlatego w naszym przypadku ważny jest upload (szybkość wysyłania danych do internetu).
Może się okazać, że upload będzie zbyt wolny!
Pamiętaj, że wielu operatorów deklaruje maksymalna dostępność łącza, a nie minimalną.
To znaczy w 'godzinach szczytu’ – ruchu sieciowego, twoje łącze może być znacznie wolniejsze (np. gdy sąsiad dużo przesyła).
Sprawdź czy twój telefon jest w stanie nagrywać dłuższe ujęcia, tak, by przypadkiem w czasie transmisji na żywo, nagrywanie nie wyłączyło się np. po 15 minutach!
Naładuj baterię oraz przygotuj ładowarkę lub powerbank.
Nagrywanie zużywa bardzo dużo zasobów telefonu, co przekłada się na większe zużycie prądu.
Samo naładowanie baterii może nie wystarczyć przy długich transmisjach!